ایوان لکو بعد از بازی برابر بروژ از اظهارات عجیبی علیه بیرانوند کرده بود.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین اظهارات ایوان لکو، سرمربی آنتورپ پس از دیدار برابر بروژ درباره عملکرد بیرانوند باعث شد تا چند بازیکن قدیمی فوتبال بلژیک و روزنامه نگاران این کشور از او انتقاد کنند. لکو بعد از این بازی  گفت: " این تصمیم بدی بود که من آن را اتخاذ کردم. قرار دادن بیرانوند در ترکیب اصلی ریسک بود. این تصمیم من تصمیم بدی بود و همه این را دیدند. اتفاقی است که افتاده. ما دو دروازه بان اول داریم. یکی از آنها یعنی بوتز که خیلی خوب است. من در این بازی خواستم امتحان کنم چون فکر می کردم دروازه بان دیگر ما هم شرایط عالی دارد که اینطور نبود."

سرمربی آنتورپ بعد از انتقاد شدید از اودر مورد اظهاراتش حالا گفته های خود را به نوعی پس گرفته است. " من فقط بعد از مسابقه گفتم که در انتخابم اشتباه کرده‌ام. اشتباهی که احتمالاً 90 درصد مردم مرتکب آن می شوند زیرا فکر می کنم آن ها نیز اگر جای من بودند تا برای بازی روز یکشنبه علیرضا را درون دروازه قرار می دادند.

البته این بدان معنا نیست که ما به خاطر علیرضا بازی را باختیم؛ هرگز. من می خواهم اینجا همه چیز را روشن کنم چراکه طی روزهای اخیر همه‌چیز در این باره بسیار پیچیده شده بود. دلیل این که من درباره آن اشتباه صحبت کردم فقط این بود که ما شکست خورده بودیم."


 
لکو می گوید تنها قصدداشته تا اشتباهات بیرانوند را گوشزد کند " بعد از بازی با تاتنهام گفتم که علیرضا بازی خوبی انجام داده است. چرا حالا نمی توانم بگویم که او می‌توانست روی هر دو گلی که دریافت کردیم بهتر عمل کند؟ من قصد ندارم به واسطه این او را بکشم. حتی بعد از اخراج، گلین را هم نکشتم چراکه او را مانند دخترم دوست دارم. با این حال اگر دخترم هم کار غلطی انجام دهد به او تذکر خواهم داد. این روشی است که وجود دارد و بازیکنان من نیز کاملاً آن را می دانند. رقابت بین علیرضا و ژان پنجاه و پنجاه است.  ما این را از روز اول می دانستیم.  ما سعی می کنیم آن را به طور عادلانه مدیریت کنیم اما ناگزیر باعث ایجاد استرس و مشکل می شود. با این حال همه چیز در نهایت می‌تواند درست پیش برود."

کد خبر 573439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha